kambodja igen

Jag ska tillbaka till fantastiskt fina koh rong! I morgon drar jag och mina reskompis Dave tillbaka till finaste on i kambodja och steker och mar gott. Det kanns skont att inte behova resa sjalv det sista. Nu ska har bara ta vara pa den sista tiden innan det ar dags att aterkomma till livet dar hemma. Det ar sa mycket kanslor som kommer upp nar man tanker pa hemresan. Saklart ska det bli harligt att traffa alla, min familj och vanner. Samtidigt kanns det lite skrammande, en helt ny varld har oppnat sig och det ar bara jag som vet om den, mina upplevelser och allt det som man gjort. Det basta ar att det ar sommar nar jag kommer hem! Forvantansfulla studenter, glada miner och alla vanner ar hemma.

Igar hade jag mina andra matforgiftning (om det nu ar det) pa fyra dagar. Det ar inte sa kul, man spyr en massa.
Dagen idag kommer darfor bli valdigt lugn, har jag tur mar jag battre i kvall nar det ar dags for nattbuss till sihanoukville.



Kommentarer
Postat av: Joëlle

Hoppas att det blir en bra sista tid där borta! Jag saknar dig jättemycket. Puss älskade

2011-05-01 @ 12:00:39
URL: http://capoow.blogg.se/
Postat av: Lina

Ha det fett på Koh Rong Celine. Tänk lite på mig när du ligger där på den fina stranden.

2011-05-01 @ 16:40:16
Postat av: mma

Ha det så gott, Älskade du. Vi väntar på dej med öppna armar.. puss o kram

2011-05-01 @ 19:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0