back home

Tre och en halv månad har gått. Lika snabbt som en glass smälter i thailandshettan, har tiden i sydostasien gått. Jag har haft en underbar tid med upplevelser som förgyllt livet och minnen som jag aldrig kommer glömma. Tre länder har jag varit i, Thailand, Kambodja och Laos. Det är så mycket jag skulle kunna skriva och det är så mycket känslor i mig när jag tänker på min resa men det är svårt att formulera det till ord. Jag har inte skrivit i blögga på länge men jag lägger upp lite bilder från sista tiden som jag spenderade i thailand och kambodja.


sötaste ungen kåp(?) jag och lina spenderade flera kvällar hos hans familj med godaste middagarna



mys


friends!






céline "dagisfröken" van baalen


jag och num var deppiga över att lina lämnat oss så vi åkte på tur med moppen till en fantastiskt fin strand för att se på solnedgången






påväg till koh rong än en gång med Dave



crazy fireshow


engelska och danska vänner


dave instruerar drinking games, horserace.



häng




trecking till fantastiska stranden, svettigt men värt det







båttur till vattenfall


upp i djungeln




Att vara hemma igen känns bra. Jag surprisade de flesta här hemma, endast två personer vissta att jag skulle komma hem så det blev härliga möten med både familj och vänner. Jag börjar sakta men säkert landa, det är som om delar av hjärnan tar flyget hem just nu, en del av mig är fortfarande på beachen och glassar och den andra njuter av att vara hemma i ett knoppande men kallt landskap. Jag är tacksam och lycklig över att jag fått uppleva det jag gjort, att jag fått träffa massa nya människor och knyta nya vänskapsband. Nu ligger sommaren framfor mig och det finns bara möjligheter, Är inte det fantastiskt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0