sabai dee!

Constant waterfall. Jag och Lina gor aktiviter sa det star harliga till. Igar hyrde vi cyklar och strosade omkring runt centrum, vi besokte aven en marknad som hade fula klader och luktade konstigt. Jag hann med vaxning pa benen, inte sa lyckat eftersom jag fortfarande ar halvluden men vad gor det?
Idag pimpade vi upp oss och gick over till moped. Jag fick kora och var som ett barn pa julafton! Herregud vad kul det ar! Jag slog mitt rekord i hur fort man kan kora ocksa MEN (mamma och pappa) jag korde ju saklart ansvarsfullt. Vi akte till ett vattenfall som var hur vackert som helst. Bjornar fick vi ocksa se. Efter en lang fard ute pa asfalten och fried rice sa blev vi trotta och gick hem for att varma oss under tacket. Jag somnade saklart, det har hant nagot med oss sedan vi kom hit, det ar som att vi inte far nog av att sova och ata, det ar fett!
Det ar valdigt kallt har, nagot som ar valdigt ovanligt vid den har arstiden. Moder jord ar inte stabil. Det har varit regn och kyla i hela sydostasien och inte sa langt ifran oss var det en jordbavning for nagra dagar sedan. Men jag och Lina har det bra, vi gor det vi vill och lyssnar pa kultiration skivan tio ganger om dagen.

Bilder fran gardagen och idag;

varldens godaste kyckling kebab med hemmagjorda saser och pommes frites.

fin






cheesy


vi klattrade upp till toppen av vattenfallet. maktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0