sololja funkar

En av de forsta dagarna i thailand fragade vi en tjej hur man blir sa brun som hon var, svaret var sololja. Eftersom vi inte kant oss riktigt redo for det sa har vi inte vagat anvanda det, tills nu. Oj oj oj rodspattorna kommer gaende sager jag bara. Dagen har spenderats pa beachen har i Sihanoukville. Stallet ar inte riktigt som vi trodde att det skulle vara, mycket mer party sa i morgon drar vi ut pa en o och bor i bungalows, det finns inte internet dar sa det blir lite isolerat men enligt bilderna ar det sjukt vackert och chill.

Livet ar fett forutom att jag och Mia blev matforgiftade (satt 12 timmar pa en buss med diarre och ingen toalett tillganglig) men idag mar magen battre.

Vi hors om ett tag nar jag kan sitta vid datorn igen, nu blir det bara njutning pa en ode strand med mina musketorer.

Peace!


Pai, fint!




vi var vid ett vattenfall



hang


jag och lassen, ett av manga orginal vi traffat. Denna man masserar tydligen kandisar i NY. Frant.




angkor wat


smiley










Kommentarer
Postat av: Big mama

Men okej. Fy fan vad feta bilder. Den på Lina och statyn är bäst. Jag saknar er som fan, hör av er så fort ni har internet igen, börjar bli lite orolig. One love!

2011-03-08 @ 20:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0