koh rong

Leva livet pa oar! Det sager jag bara. Moder jord ar arg och brakar med oss men det har inte markts av nagonting trots att vi varit ute pa en o. Vi har spenderat 5 natter pa koh rong som ar sa sjukt fint. Det ar massa vit strand, massa djungel och massa harlig stamning. Vi har traffat manga harliga folk och jag har satt mina fotter pa den vackraste strand jag nagonsin sett. Tank dig 7 km lang kritvit strand men turkost hav, sadar lojligt vackert sa man tror man har kommit till himlen typ.
Egentligen skulle jag och Lina dra varan kos till Vietnam eftersom vi ar ganska nara nu men i stallet aker vi matsatt vag tillbaka till bangkok for nagra sista dagar med Mia och Christina som vi traffat pa koh ru for att sedan saga hejda och dra oss upp till Laos. Sa nagra dagar framover blir det shopping och fest i crazy storstad, snabba vaxlingar pa denna resan kan jag lova. Vi ska mota upp lite folk pa koh sam road som vi hangt med pa on sa det blir fett kul!

Som vanligt ar det problem med att lagga upp bilder, det suger.. Jag har fatt virus pa mitt minneskort tror jag, kan man fa det? ja ja jag lovar att forsoka lagga upp snart igen.

Ta hand om er allihopa!

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh vad gott att höra ifrån dej, Älskade du. Det låter ju bara SÅ härligt att vara där du är. Jag ska gå ut i solen o lyssna på fågelkvitter o takdropp, det är ju inte heller så illa. Längtar efter dej..

Puss o kram

Mma

2011-03-15 @ 10:50:23
Postat av: Mirja

Låter fett! Håller med Karin. Skönt att höra från er. Skulle gärna befinna mig i värme och sol jag med. Men här börjar våren komma nu, undebart. puss

2011-03-15 @ 19:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0