en lite ledsen dag idag

Flera hejda pa en dag. Mia och Christina akte idag till Malaysia. Mia aker hem till Norge om 10 dagar och bestamde sig for att folja med Christina (norsk tjej som vi rest tillsammans med i tva veckor) ner till Malaysia for att sedan ta flyg hem darifran. Vi har haft det valdigt bra tillsammans och pa kort tid har vi blivit goda vanner.
Vi kommer sakna Mias ugly face och hennes otroliga formaga att fa alla i hennes omgivning att skratta. Jag och Lina kanner oss lite ensamma och det kommer bli en helt annan resa utan norskarna.
Aven en kille fran Australien som vi traffade i Kambodja akte idag men forhoppningsvis kommer vi traffa honom i Laos.
Jag och Lina har spenderat dagen med att gora ingenting. Vi tog oss i kragen forut och kopte biljetter till chiang mai (ska sedan vidare till Laos) och sande hem massa shopping med posten, 9,2 kg tillsammans. Nar vi satt och at middag pa en vegetarisk restaurang pa en liten gata bortanfor den varsta turistsvarmen far vi helt plotsligt syn pa the german Dave (som vi ocksa traffade i kambodja)! Vi visste att han skulle komma till bangkok men att har kommer forbigaende just pa den gatan samtidigt som vi pratar med honom var coolt. Odet kara vanner, odet.
Ikvall kommer bli en lugn kvall, kanske en ol tillsammans med var tyska van men annars ska vi ta det lugnt efter flera hektiska dagar i Bangkok. Eventuellt ping pong show (skojja).
Det har shoppats, vi har varit pa matfestival (basta pahittet ever) och sa har det shoppats lite till. Efter nagra dagar har kan jag saga att jag gillar Bangkok.

.
Har tyvarr ingen riktig bild pa Mias riktiga ugly face. Nar du val har sett den forstar du vad jag menar med ugly face.


Vi savner deg allrede Dj Mofasa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0