ar det inte det ena...

...så ar det tydligen det andra. Bajsproblemen har blivit for vissa av oss, jag kanner mig mycket mer stabil på en fronten. Daremot upptackte jag ett annat problem i morse. I veckor har jag gått runt och kliat mig i huvudet, det har kliat något så in i helvete men jag har tankt att det varit mygg som det finns en och annan har i asien. Nar jag i morse satt och kliade mig kande jag nagot som krøp i håret. Ja, jag har fått løss. Det ar inte en eller två små javlar som kryper runt, hela javla huvuet ar fyllt med stora ackliga kryp, till och med damerna inne på apoteket blev imponerade. I stallet for att gå runt och tro att jag blivit galen før att jag kliar mig så mycket sa har jag i stallet haft en lusfarm uppe i håret. Nu sitter jag med en monsterkur på hotellet, airconditionen på rummet står på kallaste før att det som eventuellt lever i våra klader ska dø och jag sitter och raknar timmar så att jag kan få kamma ut allt døtt som ligger och har sin sista långa vila i mitt hår. USCH VAD ACKLIGT! Bla, jag kliar mig frenetiskt och ryser åt mig sjalv lite då och då, vidriga små ackliga friåkare, ni ska dø, ni ska få ångra att ni gratisbodde hos Céline van Baalen.
Jaja, nu ar vi i alla fall i Bangkok. Efter en dag i buss kom vi fram till storstaden som aldrig sover. I går spenderades dagen på MBK som ær ett asstort køpcenter. 7 våningar fullsmockat med allt du vill ha i fake och annat shit. ag køpte mig ett par "nudie"jeans før 800 bath (160 kr) och lite annat smått och gott. På kvællen hængde vi på kahosam road och dær shoppades det lite till. Ær du shoppa hollic så ska du inte åka till Bangkok, det sæger jag bara. Halva nøjet ær ju att pruta, alla har blivit mycket bættre eftersom vi hænger med den stenhårdaste prutarn jag någonsin træffat, Christina från Oslo. Hon har varit med oss i mer æn en vecka och ska hænga med oss tills Mia och hon drar vidare sødeut før att sedan åka hem. Jag och Lina drar oss norrøver och møter upp Klara och Linn i Laos, det ska bli så sjukt fett men jag kommer sakna mina hærliga norskar.



Kommentarer
Postat av: Tone

Måtte lusen forsvinne snabbast!!! For ikke å hoppe over og ta bo i "palmen" til Mia, da er det ikke shakeshake lenger, men shaveshave sier jeg bare...;)))))) Ta vare på dere, og lykke til med lusfarmen!!!

2011-03-19 @ 06:47:07
Postat av: Malin w

Beroende på vad du har för lusmedel så ska man ibland göra en kur till efter en vecka tror jag det är. För då tar du död på alla "lusbarnen" som kan ha kläckts under tiden! Härligt det låter med all shopping:) puss å kram

2011-03-19 @ 10:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0