studentfirande avklarat!

Det har varit en händelserik vecka. Studentskivor med god mat och härligt sällskap, vänner som kommit hem till arvika, lyckorus och en massa kramar. Jag kände mig mycket stolt när jag stod på gräsmattan utanför friskolan och såg min syster och Julia stå där med tårarna i ögonen och sjöng för full hals. Det har varit studentfest både i onsdags, torsdags och i går och jag känner mig trött i kroppen men också otroligt nöjd och glad över att allt har blivit så lyckat. Det kommer en bildkavalkad som jag tycker visar ganska bra hur min vecka sett ut.


fina brödrer

maya!


vackra studenter








american smile

busonger


parthey



tequila



syskonmys mellan festerna


"Noa se så söt ut du bara kan"


yeah




studentfirande hemma för joëlle


eddie meduza!


dans


fina balstudenter


söta martha


studentfest hos julia!





kompisar!


hopp



fotboll


dagen efter häng med alla kompisar. härligt



fina högerud



mitt hem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0