saknar

I dag vänder det. Idag går vi mot vinter, kyla och mörker. Även fast sommaren knappt har börjat så ska det nu bli mörkare och mörkare, tradigt om ni frågar mig. Jag sitter hemma och kollar ut över ett vackert men kyligt landskap. Sedan jag kom hem har jag frusit för det mesta. Jag är trött på att frysa, jag vill ha sol och värme. Nu saknar jag en massa.


Jag saknar...

..dagspromenader till öde stränder (koh lanta, thailand)


..hänga med lina på 4000 islands under solnedgång (laos)


..se på show av lina och num (koh lanta)


..vara turist (chiang mai, thailand)


..dricka chang med Mia (Pai, thailand)


..gå upp till soluppgången, vara alldeles ensam på en strand och njuta av att dagen gryr (bamboo islands, kambodja)


..steka, softa, chilla! (bamboo islands)


..felstavningar (bangkok)


..hänga med gänget på koh rong (kambodja)


..äta underbart god mat! (vientiane, laos)


..hoppa från träd (vang vieng, laos)




..the Daves


..party at koh rong


..söta valpar

Jag är glad över att vara hemma, jag sitter inte och drömmer mig bort (inte mer än vanligt i alla fall). Det är fint att ha en massa fina minnen och bilder man kan titta på när man sitter och väntar på att solen ska kika fram. Jag saknar min resa men jag sitter inte hemma och deppar ihop, allt har sin tid och jag är mest tacksam och glad för att jag fått vara med om så mycket, att jag träffat en massa nytt folk, personer som jag verkligen vill hålla kontakten med. Det är fint.


Kommentarer
Postat av: Erika Granstedt

Hej! vad trevlig dina poster verkar. lär verkligen att läsa dina poster lite mer. :) Ha en trevlig vardag :p

2011-06-27 @ 22:00:31
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0