från oslo till catwalk

Jorå, man har väl gått och blivit modell. Igår posades det järnet nere på bryggan när det var dags för NOIZ hårshow. Malin, min kusin och de andra jobbade hela dagen med att skapa frisyer till 21 modeller. Det blev väldigt lyckat och det var en kul upplevelse. Jag är van att stå på scen med det där med att stå i en pose och se snygg ut var något helt nytt. Publiken svimmade ju inte direkt när jag äntrade scenen med min high heel-gångstil och höfterna på svaj men en och annan vissling (läs föräldrar och grannarna) fick man ju allt. Efter var det helkväll på bryggan, nationalteatern levererade och jag och Linn sjöng i kapp både i refräng och solon.

Jag ska jobba i höst. 1:a augusti börjar jag på det dagiset där jag tidigare har jobbat. Jag ska först och främst jobba fram till jul och planen är väl att jag ska ut och resa igen efter det. Min lust att se nya saker, träffa nytt folk, är starkare än någonsin. Jag reser en stund när jag ändå inte har något annat för mig och nästa år ska jag kanske börja plugga. Allt har sin tid.

BIilder från är jag och Mirja åkte ut till huk och hälsade på i magnus flådiga tält där han ska bo i fem veckor och från hårshowen.


mange och jag njuter i sola




lejoninnan









ett rätt cleant pose-förslag



Kommentarer
Postat av: mirja

Jon's pose ar ju bara sa bra. och din raktion pa den ocksa. Puss

2011-06-20 @ 10:20:29
URL: http://imirav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0