mina dagar i skogen

Min ledighet går mot sitt slut. Snart ska jag börja jobba igen, 1:a augusti är jag på dagis i oslo igen, då blir det kollektivet LENA och allt som hör därtill. Det känns skönt att komma igång med rutiner men har man varit ledig i ett halvår så är det såklart lite tungt nu innan när jag tänker på att jag ska jobba heltid igen. Det går ju ingen nöd på mig direkt för efter en månad blir det USA i en månad och sen har jag bara tre månaders jobb kvar för att sedan åka till INDIEN! Det kommer blir så sjukt bra tror jag och det är verkligen ett land som jag har lust att åka till. meditation, yoga och vandring, här kommer jag!


De senaste dagarna har jag umgåtts med vänner och bara mått i skogen. Här kommer lite bilder från vad jag har gjort.

skogspromenad men Johanna och Noa.



Jag hälsade på mina vänner anja och johanna som bor i ett litet sommartorp i torsby precis vid fryken. Otroligt mysigt och inspirerande att se att dom klarat sig mer än väl ute i skogen utan el och vatten.




jag och mirja tog en tur med deras kanot i solnedgången.



När dimman sluter sig tät, då kan jag vistas utan att någon ser mig.

Snart kommer Maya och Klara hit, jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0