la france

Frankrike levererar. Har lite skrivotrka så här kommer det en hoper bilder från min, julles och eddies resa i france.






Notre dame


Vi hade ett moment. Tände ljus och mindes.


Eiffel

Clean reklamdude

För att göra en lång historia kort. Inte någon mat på nio timmar, leta efter camping i två timmar med packning och flip flops, hor och pundarområde, storm, mörker, skumma taxichaffuörer. Vi var glada att vi överlevde.

Tröstade oss med detta.

Ny dag, backpackern ger aldrig upp!

Moulin rouge

Biarritz nästa!

vårt hem i fem nätter

5 liters dunk med vin?

ost och vinkväll

fransyska

I väntan på Luc, julles och eddies vän från nya zeeland



xavier, jeremy et matthew

la plage




märta och jag på klubb i chambre d´amour

pigg och glad efter natt i draken


mussel och vinlunch

söndag i biarritz centrum. Häng på la grande plage


Det var härligt att åka bort en sväng och jag har verkligen fallit för det franska språket än en gång. Det är ett språk som jag SKA lära mig. Tack Julia och Edit för fina dagar och tack alla andra goa människor som vi träffade där!




I DAG, PAPPA GOES ONE PIECE MED GRABBARNA.







Ikväll blir det utgång. Många folk har dragit sig till arvika och när det inte är festival får man väl hitta på något annat. Vad gör vi? Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0