vin och ostkväll

Jag är ENSAM i kollektivet. Känns sjukt konstigt men ändå lite gött. Jag har varit ensam i två timmar och tycker väl kanske att det börjar bli lite drygt jag ska försöka njuta av lite ensamtid ändå. Jag hade tänkt att göra en massa bra saker idag men har inte ens tagit mig ur lägenheten än och jag vet inte om det kommer bli av heller. Jag gör det jag känner för och nu känner jag väl mest för att ligga i soffan, insvept i mitt feta täcke, och kolla på svtplay och äta granatäpple. Så får det bli.

Igår vad jag på ost och vinkväll tilsammans med mina arbetskamrater. Vi var hos Lene som har den mest organiserade lägenheten ever, det fanns till och med en walk-in-closet liksom. Trevlig kväll som blev mycket senare än vad som var tänkt men efter alldeles för mycket ost och en otroligt svullen mage var det dags att halka hemåt vid sådär tretiden på natten.


Lenes "handväske-hund" Herkules och min resekompanjon Mia


flashy


oh la la






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0