underbar helg

En helg i Högerud med kollektivet har varit fantastiskt härligt. Vi har åkt pulka, grillat körv, åkt fyrhjuling, pimplat vin, spelat musik och spel samt käkat god mat! Under söndagen dök en jobbig känsla upp och jag förstod rätt snart att det var separationsångest. Snart åker jag och Lina iväg, Jocke ska flytta till Canada, de andra kommer vara kvar i Oslo. Splittringar är aldrig kul och det känns ända in i hjärtegropen för de jag bott med de senaste månaderna, har kommit att bli så sjukt nära och dom betyder så mycket för mig.

Sista veckan på jobbet är i gång. Jag kommer att bli brun inom en snar framtid. Det känns gött. Hai


nicolas aka eddie






Familjen Weiborgs hus, inte riktigt ett sådant väder i helgen dock, tänk mindre sol, mer tö-snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0