resfeber

Nu börjar det brännas. Jag märker hur jag går fram och tillbaka bland alla mina saker och inte gör något medan jag tanker på tusen saker samtidigt. Lite snurrigt är det men nu tror jag att jag fått ordning på det mesta. Imorgon åker jag till Oslo för att ta vaccin och spendera min sista helg i kylan tillsammans med mina kära kollektivfriends. Det känns bra, det känns sjukt bra men det är lite jobbigt att säga hejdå till folket här hemma. Pappa sa jag hejdå till igår och då började jag lipa. Blödig och lite svårt för att säga hejdå. Men tänk när jag sitter och silar sand mellan mina tår och blickar ut över ett turkost böljande hav. Då kommer all stress och oro vara borta, då kommer jag må!

Hejdå Högerud.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0