nowhere boy

En sån fin helg jag har haft. Jag har varit ute och dansat bland arvikas studentelit, haft långa och djupa samtal med riordans och sett på bra filmer. Jag börjar säga hejdå till folk som jag vet att jag inte kommer se på länge och nu börjar det ju faktiskt dra i hop sig, på riktigt! Det är mycket jag inte har fixat än men under de närmsta dagarna så ska jag väl hinna styra upp mitt glidarliv så att jag bara kan få slappa sen.

På tal om glidare så har jag ännu en resa beställd. Jag åker till USA igen i september. Tillsammans men Malin ska vi glida runt, det har varit en resa vi alltid velat göra tillsammans och nu blir det av. Känns otroligt skönt att veta att jag ska iväg igen efter sommaren. Jag kommer ha typ åtta månaders sommar detta året. GÖTT!

Nowhere boy. Bra film. Söt skådis som spelade Lennon. Jag och Julia fick krama kuddar och varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0