här hängs det

Det är fett att jobba på barnhage. Men man blir ju lite trött. Jag kan verkligen inte känna något dåligt samvete för att jag degar i soffan i timtals på kvällarna eftersom jag gör sådan nytta på dagen. För det är ju verkligen vad det är, ren och skär nytta. Alla dessa små människor som man lär känna in på livet och som man spenderar sina dagar med. Jag kommer verkligen sakna deras små röster och kramar som man ständigt får. Det är det bästa jobbet jag har haft och jag har förstått nu att jag måste ha ett jobb där jag gör något för andra, något som betyder något. Det är så sjukt värt.

I dag har jag gjort nyttiga saker och ätit en enormt god sallad som kära Johanna gjorde i ordning, Vi hade i typ allt gott man kan ha + bacon. Tänk den!

Till helgen blir det kollektivhäng i bushen. Det blir korvgrillning, fyrhjuling med pulka efter, skogschill och god man. Jeg gleder meg mye! Och så kommer Maya till Arvika också, känns sjukt bra!


Bilden är tagen av mig någon gång på morgonkvisten, midsommarafton förra året. Vilket sommarfirande det var! Oj oj oj


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vad gör du på bilden?

2011-01-14 @ 13:42:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0