snalla, lat det floda!

JAG VILL BAJSA! Ska det vara sa fruktansvart svart? Jag kan saga er alla som inte har haft forstoppning att det inte ar kul nar man sitter dar pa toan med magont och trycker for glatta livet, och det enda som kommer ut ar en liten fjart. Inte alls kul. Ortpiller ar inkopta och jag hoppas verkligen pa succes pa toan snart for annars kommer min mage att spricka.

 Imorgon drar vi vidare, ut fran storstan till Pai. Det verkar vara fett dar och vi kan knappt vanta efter att fa hoppa i vattnet och fa sola lite. eventuellt ska vi bo pa en farm eller sa ska vi bo i bungalows precis vid floden eller uppe i ett trad. Jag hoppas att det blir bra!


sista kvallen pa ton sai


tokigt


hejda fina strand!






varan tuk tuk gubbe, sot.


vi tande ljus for lycka och langt liv.





fish spa, fiskarna suger bort massa dret och det var sjukt kittligt och lite scary i borjan men nar man kunde slappna av var det gott.


lina och tyska regina som hangde med pa girls night out med manikyr och middag


turister


parkhang. Vi gjorde smycken och chilla


jag lar mig



en snubbe fran england som larde oss lite meditation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0