Pai

Vi har kommit till en mysig liten stad uppe i norr. Pai ar mer i var stil, man bor i bungalows vid ping river och det finns massa chilla barer som man kan hanga i. Idag bestamde vi oss for att kolla pa vattenfall och eftersom jag ar den enda med mopedvana sa blev det cykling i stallet. De sa till oss att det var ca 5 km dit men jag tvivlar. Konstant uppfor med cyklar utan vaxel var inte det lattaste jag gjort i mitt liv. Storre delar av vagen gick vi. Val framme fick vi bada i kallt vatten och det var sjukt vart men vattenfallet var inte mycket att hurra for eftersom det ar sa varmt och det inte ar mycket vatten i forsarna. Vagen tillbaka gick latt som en platt, vi rullade hela vagen hem och pa vagen fann vi en mysig bar dar det saldes hempaklader. Ingen gick darifran tomhant.

Pa magfronten har det hant mycket. Efter att ha tagit naturpiller sa lag jag en hel natt med magsmartor, fortfarande inget brunt i toaletten men vips, nar man akt i 2h i minibuss och stannar for paus, DA satter celines mage i gang pa allvar. Att ha diarre i en minibuss pa vag till Pai med 750 (pa riktigt) kurvor ar inte kul. Men jag ska inte klaga, det funkade ju. Inte helt stabil an, mar inte pa topp men det blir battre och battre.
(btw, att INGEN har kommenterat, har skriver man om sitt allra privataste men ingen feedback.. ack och ve)

Nu ska vi ata brakmiddag, ser jag fram emot! I morgon ska vi hanga vi nagon pool som vi har hort talas om. lea charterliv for en dag, det blir fett.

(bilder kommer, alldeles for seg dator for det idag dock)

Kommentarer
Postat av: Anonym

puuusssss

2011-02-24 @ 16:38:27
Postat av: Malin kusin

2011-02-24 @ 20:38:53
Postat av: Anonym

Håller på att lära mig min nya telefon så blev en utan kommentar! Fan va härligt ni verkar ha det. Förutom bajs problemen. Chilia lugnt å va rädda om er! kramar från den jäkla vintern vi har

2011-02-24 @ 20:41:30
Postat av: Christophe

Åh, vad gött ni verkar ha det!

Men, haha! Är det sånna där ganska stora brun/gröna piller du har ätit? Är ganska bra krut i dom, eller hur? :).. Lägg upp lite bilder snart! Det är så gött att kolla på bilderna och drömma sig bort från den här jävla kylan. :).. Puss och kram!

2011-02-26 @ 11:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0