koh lanta

Ny o! Igar lamnade vi phi phi och drog vidare till koh lanta som ar en storre o ungefar en timme med bat. Lina har varit har forut sa vi bor pa samma stalle som hon gjorde. Jag har bara varit har i tva dagar nu men diggar det redan. Lugnare stalle, mindre folk och fantastiskt vackert. Mirja som ocksa har varit pa koh lanta tipsade mig en massa haftiga grejer som vi maste utforska. Vi bor i en bungalow som kostar ca 25 kr per natt per person, inte illa pinkat.

Imorgon blir det nog battur och snorkling och ivall aker vi in till stan for att kopa lite saker som behovs, typ myggspray och sarong.

Det har ar sa sjukt harligt sa att jag inte kan forsta. Snart ar val forkylningen borta och myggbetten inte sa svullna, det ar det enda, annars mar jag som en drottning. perry.


har ar var bungalow

har lite problem me att ladda upp bilder tyvarr men det kommer inom sinom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0