ingen stress

Vill ni veta vad vi pratar om mest? Det finns nagra huvudamnen som det snackas hett om har pa ton sai beach. Det forsta ar hur brun man ar, hur brun man vill bli och vad som ar for brunt. Det andra ar mat. Jag ar sa lycklig att jag ar i ett land med helt sinnsykt god mat och vi glader oss till varje maltid! Idag at jag en gul curry med kyckling, potatis och lok. Spicy och helt otroligt gott! Det sista handlar om toalettbesok. Nar kommer till ett land sa far man handskas med ny bakterieflora och det marks kan jag saga. Oj vad jag skulle gora mycket for att fa igang magen lite..
Livet rullar pa och vi har det underbart. Det gar inte sa snabbt i svangarna och vi kanner ingen stress med att aka harifran eftersom det ar sa fett har. Vi gillar laget, mycket!

Nu blir det mat an en gang. Imorgon blir det djungelpromenad till en lagun, det blir fett.

Caio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0