chiang mai

Stadsmiljo. Kan ju vara fett liksom men har saknar vi havet helt otroligt mycket. Battre blir det inte nar bada mina partners spyr och ligger i sangen. Lina har aterhamtat sig och ar uppe pa benen men nu ligger Mia hemma pa rummet i stallet. Det ar ju ett mirakel att jag inte har blivit sjuk an, och jag hoppas att jag slipper for det ar inte kul att ligga i ett stekhett rum dagarna i anda. Igar var varan forsta dag har och den spenderades pa sondagsmarknaden. Jag och Mia shoppade pa och vi har kommit pa att vi antagligen maste skicka hem en extra vaska med saker innan vi kommer hem eftersom det finns sa otroligt mycket fint har! Nar benen blev trotta och hettan lite for jobbig satte vi oss i utkanten av marknaden och fick en timmes massage, harligt! De bande, tryckte,slog och masserade och man fick kanna att man lever. Pa kvallen drog vi ut och at tillsammans med en tysk tjej som bor pa samma guesthouse som oss och sedan blev det ol och livespelning pa en bar dar vi traffade rasmus och ryan som vi motta pa lanta, innan vi gick hem.
Vi kommer nog aka harifran imorrn eftersom vi vill ut fran stan, vi saknar att bo i bungalows med spindlar och kackerlackor, vi saknar att bada och vi saknar att chilla sa hart som vi ar bast pa. Men men det ar i alla fall en fin stad och vi forsoker njuta sa mycket vi kan anda.
Det kranglar att lagga upp bilder tyvarr sa det far bli senare.

one love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0