va blire ra?

Vientiane for en dag. Det mesta har gatt emot mig och Lina. Vi skulle fixa massa saker idag, kopa luskram (japp vi fann angra javlar idag) och luskammar och bussbiljett till 4000 islands. Alla bussar ar fulla idag sa vi far stanna har en natt till, luskammar finns det tydligen inte har, jag vet inte hur manga apotek vi har besokt. Antingen sa forstar de inte vad man sager eller sa ar butiken stangd. Efter nagra timmar gaendes i stekhet sol sa blir man lite trott i huvudet och skiter i allt. vi har i alla fall biljett nu och luskram har vi ocksa, tyvarr kommer vi inte kuna kamma ut de doda lusen, dessa friakare alltsa.
Sedan sist har vi hunnit med 10 natter i vang vieng dar vi traffat bade Klara och Linn och vara tre Daves. Mycket tid har spenderats framfor 'vanner' (nastan alla resauranger visar 'vanner' och har sitt/liggplatser dar man kan chilla, som gjort for att bakishanga) och nagra dagar pa floden. For er som inte har koll pa vang vieng, kolla youtube. Sista dagen var roligast, det var volleybollspelning, beer pong och kasta sig i en 7 m hog sving. FETT. Provade de flesta grejer man kunde gora, adrenalinsokaren i mig har vackts! Vi har aven besokt en vacker lagun nagra dagar och saklart kort moped. Jag och Linn var chaufforer och gjorde vagarna osakra, tro mig. Sorgligt att saga hejda till Dave, Dave och Dave eftersom man inte vet nar man kommer ses nasta gang men anda skont att fa komma ivag pa nya aventyr.
Min plan om vart min resa kommer att fortsatta ar ganska suddig, eller tank mer svart. Jag kommer antagligen att resa sjalv den sista manaden och det kanns bade fett och laskigt pa samma gang. Vart ska jag aka? Vad vill jag uppleva och se? Hela den har resan har varit valdigt spontan och jag tror jag kommer fortsatta i samma anda. det ordnar sig. Eller hur?
Bilder kommer nar Laos blir mer hi-tech!

Kommentarer
Postat av: jullan

puss på dig, jag saknar dig!

2011-04-11 @ 21:08:34
Postat av: jullan

puss på dig!! jag saknar dig!

2011-04-11 @ 21:09:19
Postat av: jullan

puss på dig!! jag saknar dig!

2011-04-11 @ 21:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0