koh lanta

Det branner i ansiktet och jag ar glad for att vara vid havet.


Namen titta, superlinn!


och Klara "varldsvan" hagglund


har ar jag nu. crazy dog, bet mig i rumpan sa att det blodde, har jag fatt rabies da?


var bungalow ligger bra, pa bilden ar det low tied ocksa, pa dagarna ar det inte manga steg till vattnet.


sahar har vi det varje kvall.


sahar trott ar jag pa morgonen (trots snart tre manader ivag)


sahar hangs det pa dagarna


sahar chillar lina "brun" jarnesund


sahar ser man ut nu och efter en dag i solen, NU JAVLAR BLIR DET THAILANDSBRANNA!

Jag och lina tar skotern tillbaka till stranden och lagar thaimat med Num, det blir en fet kvall med asgod mat.

Puss pa er

Kommentarer
Postat av: mma

puss på dej. Här solar vi också, får se vem som är brunast..puss kram kram o puss...

2011-04-21 @ 15:51:47
Postat av: Joëlle

Jag önskar att jag kunde sitta där bredvid dig i solen och bara steka och leva livet. Jag saknar dig så jag gråter.. Älskar dig finaste <3

2011-04-21 @ 22:19:49
URL: http://capoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0