Mår inte som jag brukar

Ännu en helg som inte gick obemärkt förbi. Mamma och pappa var hemma i helgen. På fredagen bjöd jag, Stina och Maya in till pizzamys och vinpimpling. Otroligt goda pizzor bakades av oss och vi satt sedan med vinglaset troget i handen resten av kvällen. Jag hade en fin stund med Maya och Stina, mina pärlor.






klippte mig hos malin. Inte något märkvärdigt och fräsigt men jag gillart



One night out.






En härlig kväll med mina friends. En hemsk natt men det är en annan historia.

Maya min maya som jag älskar så mycket fyller år idag. Jag är inte på hennes kalas, i stället ligger jag och frossar med en svullen hals så att matresterna inte riktigt sväljs ner. Och för det känner jag mig lite miserabel. Grattis älskade vän, jag kan snart inte vänta på våran livs resa tillsammans.

Om SD, om blind kärlek.
Min hjärna fylls både på bredd och höjd av obehagliga tankar. Jag känner mig maktlös, ledsen och rädd. Vi människor har förmågan att bli blinda. Blinda för det rätta, det bra. Vi väljer ibland att ta genvägar för att slippa känna, för att det inte ska svida för stunden. Genvägar blir senvägar och plötsligt står man där med ett blödande hjärta i sin hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0