Syster

Fina vackra kärlek vad du värmer mig. Jag och Noa har haft en otroligt mysig kväll tillsammans. När mamma och pappa var på dagismöte fick jag och Noa lite tid för oss själva. Vi cyklade, åkte rutschkana, hälsade på en söt valp, käkade glass och badade. Efter badet drack hon välling i mitt knä samtidigt som vi lyssnade till Bon Iver. Noa har alltid varit svår att lägga, hon ville inte sova i sin säng och det tog lång tid att natta henne. I kväll var det hon som sa till mig (efter blinka lilla stjärna och bä bä vita lamm) att, Céline nu ska jag sova ja. Så efter en godnattpuss behövde jag inte sitta kvar på sänggaveln, även om jag gjort det lite längre. Det värmer att se henne, jag njuter i fulla drag när jag får vara kring henne eftersom jag vet att vi inte kommer ses så ofta nu.
Puss älskade lilla fina du. Jag finns alltid här, som den storasyster jag är, det lovar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0