"sjukdag"

I bland behöver man en dag då man inte gör någonting. Jag och Joëlle känner oss lite krassliga med halsont och öm kropp. Därför var hon hemma från skolan och tillbringade dagen med mig. Vi tänkte att en promenad skulle pigga upp oss så vi gick ner till mormor och morfar. Om man går ner till mormor så vet man att det bjuds på fika eller mat, här ska man inte gå hungrig i onödan. Vi började med hennes nybakade tekakor med falukorv och gurka, precis som när man var liten. När mormor gick ner för att hämta kryddor till maten norpade vi lite av hennes gudomliga äppelkaka också. I väntan på annu en måltid la vi oss i en varsin soffa och somnade till klassisk musik. Till middag blev det gräddig fisksoppa som man inte kunde sluta käka av för att den var så gött salt och krämig. Några halvlösta korsord hann vi också med men förutom det så har vi legat på lågvarv. Vi kurerar oss nu med c-vitamin i mängder och jag har även tagit ett avslappnade bad med en bok i min hand. Jag bare mår ja.  


En pensionär sitter inte still i onödan, här krattar morfar äpple, hos grannen!


Hjärnträning. Gick tyvärr inte så bra

Min vän och syster som jag älskar så.

Kommentarer
Postat av: Stina

Céline, jag vill också ha en blogg, kan inte du hjälpa mig o fixa en ? :) Wiiieeee, det blir kuuuuul!

2010-09-18 @ 13:39:54
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

2010-09-18 @ 13:54:45
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan!



Kollar runt lite i bloggvärlden i jakt efter lite feedback, undrar vad folk tycker om min blogg, och även om du inte läser den kanske du kan säga något om helhetsintrycket?

K R A M!

2010-09-18 @ 14:23:57
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-18 @ 14:36:05
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0