oslo

Det känns mycket bättre än väntat att vara här i Oslo. Jag blev aldrig riktigt kär i Oslo när jag bodde här senast. Inte det att jag inte gillade det men jag hade ingen bar känsla av själva staden. Nu när jag är tillbaka, jobbar och letar lägenhet så känns det mycket bättre! Jag ser framemot att få flytta in i en egen lägenhet och få jobba och tjäna lite pengar. Jag trivs på jobbet (dagis) och hoppas att få mer jobb där. Hur chill 'är det inte att jobba med småbarn som sover 1,5 per dag?
I morgon ska jag prata med chefen på ett ICA och förhoppningsvis få lite jobb där, plus att jag ska gå på typ sex visningar på två timmar, önska mig lycka till.
Jag mår bra och mentalpeppar inför MARTEN!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker att det är underbart att ha dig här igen! Insåg verkligen hur mkt jag saknat dig när vi sågs igår :) Puss på dig!

2010-09-29 @ 09:46:17
Postat av: My

kommer bli mumma detta!

2010-09-29 @ 22:48:42
URL: http://mkrf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0