ingen shopping? ...

...Eller vad var det jag skrev i mitt förra inlägg? Åt helvete gick det i alla fall. När man vant sig med att leva loppan i staterna är det lite svårt att vänja av sig. Jag och Joëlle gjorde stan. Jag köper aldrig underdelar (förutom skor, SÅKLART) så i dag blev det dags att skaffa sig lite fräna tights. Förutom ett par helt svarta fick jag också med mig dessa:


Ett par lite mer söta romantiska, en blommig variant. Om man däremot vill riva till det lite och kötta så tar man bara på sig dessa:

riiv.

Vi hade en mysig och fnittrig stund tillsammans.



först när jag såg nedanstående kort tänkte jag för mig själv, aa shit céline fick till ett lite rivigt kort, när jag sedan klickade fram till nästa insåg jag varför jag ingått en så cool pose för en sekund, check it  out:


voilà, tuggad ostriskaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0