en alldeles vanlig dag

Det är skönt att vara arbetslös. Inte för lång tid kanske men just nu passar det mig perfekt. Jag vaknar när jag vill och gör vad som faller mig in. Jag har kommit i gång med min träning, jag springer och styrketränar. Idag har jag powewalkat i en timme med mamma, känns otroligt skönt, mindre jobbiga tankar, mer positiv energi!
När Noa kom hem från dagis i dag var hon väldigt glad och hon ropade från hallen direkt när hon kom in; HEEJ CÈLINE! Vi har pusslat, ritat och varit och handlat tillsammans.
Jag behövde verkligen komma hit, jag behöver bara vara en stund. Nu börjar jag längta tillbaka till arvika där många av vännerna finns, det är skönt att längta. I kväll kommer Nicolas och Joëlle, och Christophe kanske kommer i morrn, det vore fett! På lördag hoppar jag av i Karlstad och festar med Malin, det blir också fett. Jag har det väldigt bra och jag klagar inte.






Duktig Noa har klarat av pusslet, firar med ostriskaka

Asnöjd i sina nya snygga converse



lite trött men glad idag, det är jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0