e-tuna

Jag flackar och far. Det har varit fullt upp sedan jag kom hem. Jag har träffat vännerna, lite av familjen (joëlle och nicolas), festat och ätit gott hos Bomma. Nu sitter jag i mamma och pappas lägenhet i Eskilstuna. Känns lite konstigt att min familj är utspridd överallt. Jag måste nog vänja mig vid det innan jag kan gilla det helt och hållet. Det var otroligt skönt att få träffa mamma och Noa efter mer än en månad. Noa fick syn på mig och sprang i full galopp upp i min famn, sånt värmer ända in i mitt systerhjärta.
Någon dag i veckan ska jag åka in till sthlm. Det är flera där som jag vill träffa, jag hoppas att någon har tid.


utsökt middag hos Bomma


promenad med Erika i bygden.






Jag (med lite hjälp av de andra) lagade middag.


Jag och erika åkte in till ingesund för fest




och så kom hatten fram





the cowboy


lördagkväll. vinpimpling hos Ican. Nytatuerad och nyklippt, råsnygg.





Snart ska jag sova, och jag tänker inte gå upp förrän jag känner mig pigg. Jet-lag trodde jag var något överskattat men jaska erkänna att man blir sjukt trött i kroppen av tidsomställning alltså.

Kommentarer
Postat av: lizzle fo shizzle

blev lite rädd av bilden på mig....

2010-09-06 @ 17:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0