vecka i arvika

Jag har haft en härlig vecka hemma i Arvika. Förutom att jag har varit dretförkyld och ingen ork så har det varit skönt att bara vara hemma och fått hänga med vänner. Klara och Linn flyger snart i väg till andra sidan jordklotet och även julia så man får passa på att hänga så mycket det bara går.
Linn och Klara har tagit körkort och det firades med en roadtrip ut till Julias bush där vi åt god mat, drack rödvin och snackade. Dagen efter tog Jag, Linn och Julia bilen till Sunne (!) för att bredda våra vyer lite. Det blev lunch på ett mysigt ställe och lite dunka plåt, fett med körkort, det ska bara skaffas nu också.
Igår gick jag och pappa på wermlands salonger. Vi hade sjukt trevligt vid vårt partybord och showen var riktigt riktigt bra. Jag satt och var oerhört stolt syster och kusin, vilka talanger!
Snart bär det av till Oslo, en veckas jobb som förhoppningsvis avslutas i Göteoborg och kultirationkonsert.




big daddy

dunka plåt

fryksdalshöjden



förfest med pappa och jazz i bakgrunden


min babe till syster





paket


dancing queen.


disco på dansgolvet



Kommentarer
Postat av: Annak

hahaaa, "Paket" såå sexiga byxor!!

2010-10-21 @ 17:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0