T A B B E

HAHA jag dör lite. Jag brukar inte tabba mig, inte sådär väldigt mycket i alla fall. Men nu har jag gjort det. Det är i och för sig råkul men jag kan inte låta bli att skämmas lite. Jag säger bara en sak. Håll dig ifrån att skriva saker på facebook som man inte vill att alla ska veta. Uh vilken max pärry otur (läs klantarsel).

Jag och Stina har sett våran drömlägenhet förut. Tyvärr blev den alldeles för dyr för vår budget. Vi har två visningar till denna veckan och vi kan bara hoppas på att få napp på någon av dom. Detta börjar ju faktiskt bli lite frustrerande.

Annars rullar livet på. Jag jobbar på och känner mig rätt duktig som faktiskt gör något i stället för att bara chilla hemma i arvika, även fast det är rätt fett det också en tid. Jag skulle kunna dra ut och resa nu om jag ville men jag jobbar fanimej och det känns ganska värt.


Vi har nostalgitrippat med gamla kort från 2007. Det var tider när man bare mådde. Detta, hamnfesten.


ladufest i rinnefors 07


När cider fortfarande var coolt, och gott.


fräne pöjkar. Fredrik drack bacardi breezer, endast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0