myshelg blir

Denna helgen ser jag framemot! Jag ska hänga med mami som är hemma i Arvika under helgen och även andra som är och hälsar på. Det är skönt att känna att man kommer hem och bara får träffa de man verkligen vill hänga med utan att gå ut på rajraj. Jag börjar kanske bli gammal eller så tog mârten kål på mig, men ut, det vill jag inte alltså. 
Jag fick veta att jag har säkrat jobb fem veckor framåt och att jag tjänar bättre an vad jag trodde. Det är gött att leve i Oslo i bland. Jag har även fått ett till jobb, lite extra på ICA. Jag tror egentligen inte att jag behöver mer jobb men eftersom jag är en drivkraftig kvinna (ett av de värsta orden jag vet) i min bästa år så bare kör jag på tills jag stupar. Cool man.

Nu blir det popcornhäng framför LOST, här är det ständiga chillkvällar då jag bara njuter. Kollektiv är ju verkligen grejen om man vill träffa mycket folk alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0