Mor och systrar


Vi är fyra personer i mammas och pappas lägenhet, men det känns typ som två.
Är man van en stor familj så är man. Ibland kommer jag och tänka på att vi faktiskt är 7 personer i min familj, 7 starka individer som tillsammans bildar den härliga skaran Baalens. Jag är otroligt stolt över mina nära och kära och det är den största skatten jag har.
Igår åkte jag hit till Eskilstuna för att träffa Joëlle, Noa, mamma och även pappa i morgon. Eftersom mamma var på körrep hela förmiddagen så fick systrarna umågs lite ensamma. Vi tog en långpromenad ut på vischan för att kolla in hästarna som Noa gillar så mycket. En fin och riktigt mysig dag har jag haft det. Vi har gjort hemmagjord snickers, kollat på Jamie Cullum DVD:n (härligt härligt men farligt farligt, jag blir KÄR) och nu sitter jag med nyslingat hår och luktar väteklorid. Vi ska snart laga middag tillsammans och dricka lite vin. Det är sådana här stunder som förgyller vardagen, att bara göra det som faller en in. Man behöver tid för att bara slappa, skratta och må tillsammans med de som betyder mest.






drömhus








Nu drog mamma fram någon polsk rakabajsare från frysen, det blir bra detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0