Helg i Göteborg

En underbart härlig helg! Konserten med Kultiration var helt fantastisk och jag önskar att den varade längre. Eftersom ingen av oss var i festartaget efteråtså tog vi en nattfika innan det var dags för att sova. Lördagen spenderades med vänner, linssoppa och vitlöksbröd. Vi såg på film och myste in på småtimmarna, precis så som jag ville ha det.
Just nu består mitt liv att åka runt varstans. Jag är i Oslo och jobbar, i Arvika och hälsar på vänner och familj, chillar i Göteborg och Eskilstuna. Jag har mitt liv i en väska och gör det jag känner för. Just nu känner jag mig väldigt nöjd med min tillvaro, just för att jag vet att det inte kommer vara för evigt. Snart har jag ett eget rum med mina saker i och vänner som jag bor med, jag längtar efter det! Tills dess så tigger jag sovplats här i Oslo eftersom jag trots allt har ett jobb att sköta.

Vi bodde hos Clara









Tack för denna helg vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0