bra känsla

Jag har ett jäkla bra liv! Därav den bra känslan. När man klarar av att verkligen leva här och nu så klarar man även att gilla läget på ett sätt som jag tror är sunt. Att gilla läget i fler situationer än vad man brukar leder till mer god energi och ett bättre välmående. GILLA LÄGET gott folk.
Jag har haft en otroligt myisg helg och jag uppskattar de stunder jag får tillsammans med mina närmaste. Gårkvällen spenderades framför tv:n med sorbet, våra hemmagjorda snickers och té. Vi kollade på filmen "tre systrar och en mamma" som vi tyckte passade ypperligt dagen i ära. Idag har det varit resande igen tillbaka till Oslo och i morrn börjar ännu en vecka här. Jag kommer numera bo i kollektivet framöver, om två veckor får jag och stina vårt rum och tills dess hyr jag marcus rum som inte sover här om nätterna.


frulle


Har efter slingningen igår blivit lite blondare + fått en blekt fläck på rumpan på mina tights, ya man. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0