TORSDAG

Jag har handlat julklappar! Jag har egentligen inte alls tänkt på det där med julklappar till familjen men det är ju rätt fett när man liksom bara springer på dom sådär utan att behöva leta. När man är så många som vi är i min familj kan det vara lite skönt att börja i tid också. En klapp var ska dom få, en perfekt en så att alla blir rånöjda. Själv har jag på riktigt släppt det där med paket fullständigt, på riktigt. Visst jag älskar att få grejer men jag har märkt på senare år att det enda som verkligen betyder är att familjen är samlad. Att vi får äta gott och bara vara tillsammans, kanske klyshigt men oj så sant. Så ge mig en julöl och en julskinka så blir jag nöjd, fo real. 
I morrn mjukstartar jag helgen med myskväll i kollektivet. Jag tänker chips och dipp med mjukisdressen i högsta hugg. På lördag däremot blir det fullt ös med flera olika festalternativ. Jag gläder mig till båda delar!

Dagens låt: Kanye West – I Wonder
Dagens jobbiga: Seriöst, min träningsvärk. Av lite hemmaträning tillsammans med mirja går jag nu som en östermalmsbrutta med för höga klackar och nyblekt anus.
Dagens goda: snus och té
Dagens mysiga: När mina fina små dagisbarn pussar och kramar på mig.
Dagens mest värda: Att Julia är på svensk mark!!!


HAI!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0