one day off

Å jag bare mår ja. Mår mycket bättre idag, matlusten är tillbaka och jag längtar alltid till detta stadiet när jag varit sjuk, att få äta upp sig, ta igen missade middagar liksom. Eftersom jag bara har varit dålig en dag så blir det kanske inte så mycket att ta igen men det hämmar inte mig från att äta precis vad jag vill, när jag vill och hur mycket jag vill. Jag är ju tjejen som har haft mycket problem med min mage. jag vet hur den ska tas och jag känner på mig om saker och ting kommer bli långvariga eller inte. Detta var en liten släng av något spysjukeliknande, jag kom lindrigt undan och är tacksam för det. Magen är med och jag känner att det faktiskt har varit skönt att få ha två dagars day-off.




känner en enorm längtan till värme och hav.


längtan till NY!


längtan efter att vara solbränd och cool.


längtan efter festival!

längtan efter att gå på gatan och se fräne killar som dansar fräne moves.

Jag vill till USA igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0