time to uppdatera

Jag har ju ett så fett liv så jag hinner inte uppdatera här så ofta. Just nu befinner jag mig i Arvika, eller rättare sagt, Högerud. Familjen är nästan helt samlad, bara Christophe som saknas. Som alltid när vi blir tillsammans, blir jag flamsig, sjunger så stämbanden blir hesa och dansar runt i vårt fina utbygge. De senaste timmarna har spenderats framför pianot med Joëlle där vi spelat jullåtar och sedan har det sjungits till jullistan på spotify och även lite mariah carey, precis som the good old days (nu snackar vi typ 1995). I morgon går flyttlasset till Oslo och det har aldrig känts så bra som det faktiskt gör nu, att vara där. Fett kollektiv, bra jobb och härlig känsla betyder så mycket.

Världens bästa kärlekslåt just nu. När man inte har en man får man drunkna i bra musik i stället, jag klagar inte.

Lorraine Ellison – Stay With Me - Remastered Single/LP Version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0