RESA

Jag känner mig ändå nöjd med mitt val att inte åka ut och resa än. Jag har velat åka ut och resa länge, men jag har inte riktigt känt den här längtan och och nyfikenheten på världen, inte förrän nu. Jag kommer på mig själv att googla på alla möjliga olika ställen, jag får inspiration genom andra som reser och vackra bilder. Jag blir sugen att åka till Grönland efter ett repotage på tv:n, tänk att få se det vackra landskapet live och få åka på valsafari. Det vore något det. Nu när jag har denna otroliga längtan efter att få åka i väg och se världen så kan jag börja researcha och finna ut precis vart jag ska och vad jag vill göra. Asien känns fett och jag har bestämt mig för att jag ska åka dit någon gång i början på nästa år, jag vill också ta en liten resa snart för att komma bort från mörker och kyla, vart är inte så noga, bara jag får en riktigt härlig semester där det serveras praplydrinkar är jag nöjd.


charter när den är som bäst. Oj här måddes det.


MAT DRINK SOL, behöver vi något mer för att må fulländat?

Kommentarer
Postat av: mirja w

jag vill meeed!

2010-11-05 @ 11:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0