myskväll

Kvalitetstid är viktigt. I kollektivet Lena är det kvalitetstid JÄMT, tänk typ happy hour fast alltid liksom. Soffan värms ständigt av softande, härliga ungdomar som tycker ätt liver är sjukt fett. Idag har Stina varit hemmafru och hunnit med en massa hemmafruigt, som t.ex. tvätta (mina) kläder och bakat sjukt god kladdkaka! Så kvällen har spenderats i vardagsrummet med kladdkaka, choklad OCH ballerina samt té. Sonya kom förbi och vi har snackat och spelat gitarr hela kvällen. Jag är så glad för att jag har träffat de människor som bor här och det är detta råhäng som gör mig så taggad på att vara kvar i Oslo en sväng till.





Kommentarer
Postat av: Johanna

Å jag tycker om dig Céline! Ska börja läsa din blogg om du alltid skriver så mysiga saker. :)

2010-11-11 @ 16:06:40
Postat av: P

Vad gott och vara ung, klok och vacker! Du är värd att ha det gott!

2010-11-11 @ 23:00:57
Postat av: Anonym

2010-11-12 @ 09:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0