en öl om dagen

Eller ett glas rött för hjärtat. Jag lever mer än någonsin (jag skriver det i varje inlägg mer än någonsin) och det ska det inte klagas över ett endaste dugg. Det gäller att tro på att livet kan vara fantastiskt, inte hålla igen för att man tänker att det roliga någon gång kommer ta slut, eller att det ändå kommer något dåligt just för att man mår så jäkla bra. Inget mesande med vad man känner. Känn, känn utav bara helvete för det är ju det bästa som finns!
Igår träffade jag Johanna, vi fikade och drack öl. Idag dricker jag en öl igen på samma ställe, sitter och kollar vad som händer på cybervärlden (ingen internet i lägenhet för tillfället) och är otroligt glad över att facebook finns då de närmsta är på andra sidan jordklotet. DAMN vad jag saknar mina forna, och förhoppningsvis, framtida sambos! Julia kommer till Sverige till fredagen, gud vad skönt det ska bli att se henne! å gud vad jag är lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0