VÅR!

Kroppen är trött men i själen spritter det! Känslan när värmen kommer och solen kikar fram är lika fantastisk varje år. I dag har jag varit ute tills klockan blev kväll och det är fortfarande ljumma vindar som stryker över Oslo. I övrigt har väl dagen inte varit topp eftersom det var 17:e maj firande går. Det barkade men det var kul. Livet är fett ändå. Mycket fest har det blivit och det lär väl hålla i sig när sommaren nu är på ingång.
Jag ska åka till USA i Augusti! Det ska bli så kul, I´m so exited (som montazami säkert skulle sagt).
Jag och Maya har bestämt oss för att åka till Asien i vinter i stället för sydamerika. Ett bra beslut tror jag. Jag har så mycket att se framemot nu och det är härligt.
Bilder från mina senaste bravader kommer dyka upp under veckan så håll utkik.
Nu, té och marabou digestive med Lina och Linn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0