stockholm, kanske i mitt hjärta?

Jag får bra vibbar från denna stad jag tillbringar min helg i. Just nu sitter jag i Agnes lägenhet och vilar upp mig från gårdagen. Det är så otroligt skönt att få vara med Agnes, min bästis från dagis. Hon och jag har, trots upp och nedgångar, alltid varit självklara för varandra.

I går var det shopping och fest på schemat. Väldigt nöjd med bådadera. Bilder kommer.

Ikväll blir det först mys med vännerna, en box vin och en påse chips och sedan får vi se vart stockholmsnatten för oss. Just nu känner jag mig trött i kroppen och tror kanske att min kväll inte kommer sluta så sent men av erfarenhet (hey jag är vuxen nu) så brukar dom kvällarna bli galnast. Helt crazy.

 

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0