It´s a hard knock life

Häng hemma med vänner behövs på en söndag. Jag har någon form av ångest, bakfylleångest kallas det i folkmun men jag vet inte jag. Jag har inte gjort bort mig (mer än vanligt), inte gjort något dumt. Jag har helt enkelt bara styrt på som vanligt men det är nog mycket tankar i min lilla skalle som gör mig förvirrad. Jag kan inte styra upp varför jag känner som jag gör, och när jag väl försöker det så blir det bara konstigt. Ett oväntat möte från det förflutna kan ha en viss inverkan trots att jag kanske inte vill erkänna det. Ett jäkla virrvarr har uppstått och jag vet inte riktigt vad som sker.

Vi har spenderat många timmar här i kollektivet på att diskutera ämnet KILLAR. Det är inte mycket vettigt vi har kommit fram till och det lär förbli så. Sorry guys men ni kommer aldrig förstå oss och vice versa. Vi tjejer analyserar oss till de konstigaste scenarier och känslor, vi gräver så djupt att vi inte själva vet vad vi pratar om och efter 5 timmar av tjötande och grunnande så har vi fortfarande inte kommit fram till om vi ska skriva puss eller kram som avslut i ett sms.

Choklad, vänner och té behöver vi i kollektivet i dag och det är precis det vi tar till. Gud vad jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Mirja w

Jag vill vara med hos er. Saknar er girls.

2010-05-10 @ 00:27:23
Postat av: Lina

Saknar er! Ni är så fina och goa.

2010-05-10 @ 19:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0