eurovision

Det kanske är för att eurovision är här i Oslo, vad vet jag? Men jag är mer inne i det än någonsin. Det kan också bero på att jag, Linn och Magnus har sett nästan alla avsnitt av "inför eurovision". Jag sitter nu bänkad och kollar på den andra semifinalen, fräsiga låtar. Dock så är grekland fortsatt min favorit.

Jag har varit duktig i dag. I stället för att följa med till Magnus och Markus med Linn och Klara för att kolla på schlagerfesten där så stannade jag hemma för att städa. I bland kommer det bara, mitt städsug och det stoppas inte förrän jag gör något åt det. Vilken underbar sambo jag är. Så jag drog på mig min partytklackar för att festa till det lite och har nu dammsugit det mesta man kan dammsuga, skurat äckligt toalettgolv och rensat avlopp. Händig tjej i sin bästa år, köm å ta mäj.

Skriver just nu med min vän Stina. Jag saknar dig min lille fis. Sommaren kommer bli så otroligt härlig, jag kommer få träffa de människor jag saknat mest och det känns helt underbart. Det är så mycket jag ser framemot så mycket just nu att det nästan kan övergå i någon slags förrvirrad lyckoångest, svårt att förklara men det blir nog lätt så när för mycket snurrar i mitt lilla huvud.


hon är inte bara snygg, hon får mig också att le.


ska man bli råblond och skitbrun till sommaren kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0