det blir bara vackrare och vackrare

Promenader, vackra hus, människor och gröna träd gör mig lycklig i dag. Jag har promenerat på fina ställen och upptäckt att det inte är mycket som ska till för att man ska känna lycka. Vackra omgivningar, nya gator som man inte sett förut, lummiga parker och doft av syrén. Oslo blir blir bara vackrare och vackrare för var dag som går.
Jag har tagit semester i själen, alltså jag känner att livet är fett och att det vore ännu fetare om man slapp jobba. I går var det en månad kvar tills vi flyttar hem, det kommer gå så sjukt snabbt och vips så sitter jag själv på ett plan påväg till USA. Wího vad jag har hela livet framför mig.

Nu sitter jag och kollar på eurovision song contest och hoppas få en skymt av Lina som är där. Det ena bidraget är värre än det andra men jag har en favvo, det otroligt manliga bidraget från grekland. Det svänger. Haha Lina, jag vill se dig nu, den personen som jag kanske minst kan se sitta och heja på en schlagertävling. Antingen sitter du och skrattar åt allt eller så är du övertaggad, typ står på stolen med en serbisk flagga i handen som du snott av en liten unge och köttar för allt du är värd! Jag hoppas ju på det sistnämnda.

Peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0