Utkast: Mars 24, 2010

Jag och Lina har hängardag tillsammans. Eftersom Lina har gått och blivit sjuk så är vi båda två hemma från jobbet idag. Hon ligger i soffan med sin laptop i knäet och dr Phil på tv:n, jag har dragit ihop fåtöljerna till en provisorisk säng och har också en dator nära till hands. Min mage mår bra, min kropp känner sig mörbultad efter två dagars stillsasittande. Min mage mår fint men nu när jag varit hemma och känt efter hur resten av kroppen mår, har jag insett att ena sidan av nacken och axeln gör så innihelvete ont. Det är inte bra att vara hemma för mycket, kroppen hinner slappna av som aldrig förr och den får ont på ställen man inte visste att det gjorde ont i. Jag kurerar mig med smärtstillande och vetekudde men inget verkar hjälpa. Otroligt störande eftersom det strålar smärta upp i huvudet som ger mig huvudvärk.

Min favoritfilm just nu måste vara Into the wild. Jag har sett på den med Lina nyss, den är så vacker, så riktigt på något sätt. Jag blir otroligt inspirerad av att göra det jag vill med mitt liv. Jag ska förverkliga saker som annars bara varit en dröm. Jag ska göra det.

Hard Sun- Eddie Wedder


God sallad till lunch. Glass till efterrätt.


Ensam är inte stark. Lina är sjukling hon också och vi kan det där med att chilla stadigt tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0