tired tired

Det klickar i mina öron. När jag blir förkyld så sätter sig det alltid i öronen. Det blir kletigt och slutar rätt ofta i en öroninflammation. Jag gör så ofta tryckutjämning så att jag nu kan göra det utan att hålla för näsan, klick klick säger det så har man kletat upp allt vax mot öronväggarna så att det finns plats till lite mer. Ja, nu var det egentligen inte alls detta jag ville blogga om men när inspirationen kommer är det ju en skam att inte ta vara på den.

Jag har fikat med Klara och Lina efter jobbet. Jag känner mig lite lättad i kroppen och jag tror att det beror på ljuset. Det var ljust ute när jag gick till jobbet någon gång efter sex i morse. Att inte behöva ramla fram i det kalla mörkret så tidigt på morgonen gör mycket för humöret. Våren är påväg, det hörs, det känns och det luktar i luften. Det tackar jag för.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla bra människor jag kommer att komma hem till! JIHO

2010-03-17 @ 07:25:31
URL: http://juliariordan.blogspot,com
Postat av: mirja w

Puss Celine. Saknar dig!

2010-03-18 @ 17:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0